קצת על הפרויקט

מבנה מגורים בשכונה בדרום-מערב העיר ירושלים. הלקוחות, זוג עם ילדים בוגרים שעזבו את הבית, ביקשו להתחשב ברצונם לכונן מרחב אינטימי יחד עם אפשרויות אירוח בסופי שבוע וחגים למשפחה הקרובה והרחבה כאחד. 

הלקוחות ביקשו לשים דגש על שילוב אלמנטים תכנוניים המהדהדים סגנונות בנייה ממרקמים היסטוריים ירושלמיים, כגון הבנייה הערבית המסורתית, הסגנון העות'מני והסגנון הבינלאומי. 

אחד האתגרים התכנוניים הכבירים ביותר היה לגשר את הקומה התחתונה הנסתרת שהיוותה את הכניסה הראשית לבית, עם כניסה צידית באמצעות גרם מדרגות מוארך מחוץ למבנה, נטול מרחב שהייה והתבוננות באמצעו (פודסט). ההתערבות התכנונית ייצרה שתי כניסות למתחם.

ממצא מעניין ואף מרגש, הוא מכתב שנמצא על ידי אביו של אחד מבני הזוג, בן 100 שנה, שאף שולב בתכנון כמיצג על אחד מעמודי הבסיס שהיו במבנה.

העובדה כי הלקוחות התגוררו בביתם בזמן השיפוץ היוותה אתגר תכנוני, ביצועי וארגוני של ממש. כדי להתמודד עם מציאות זו, צוות התכנון וניהול הפרויקט יצר אמות מידה ואבני דרך לבחון את ההתקדמות, וכך התאפשרה השלמת הפרויקט בשעתו היעודה. הלקוחות איתרו את המעצבת הראשית, רוויטל, לאחר פגישה בלתי-פורמאלית והתרשמות ממבנה מגורים אחר שעוצב על ידה.

גלילה לראש העמוד
התחל שיחה
1
צריכים עזרה?
שלום!
איך אוכל לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן